• videolar

  1. rast makamında bir türk sanat müziği eseri.
    şener şen ve adile naşit, tosun paşa filminde yorumlamıştır.
    ayrıca erkin koray'ın da bir albümünde yer almakta.

    nihansın dideden ey mest-i nazım
    bana sensiz cihanda can ne lazım
    benim sensin felekte çaresazım
    bana sensiz cihanda can ne lazım

    sezadır matemim tutsa felekler
    bana insan değil ağlar melekler
    hevaya gitti hep bunca emekler
    bana sensiz cihanda can ne lazım
  2. çocukluğumun kabusu!

    mahalledeki amcaların *şirinlik olsun diye beni her gördükleri yerde ağızlarına doladıkları şarkı. büyümemle bu olay nispeten azalmıştır. ama bendeki etkileri hala daha devam ediyor. bir diğer kabusum ise,

    (bkz: nihal)
  3. hacı faik bey'in rast makamındaki eseridir.sözleri aşağıdaki gibidir...

    nihansın dideden ey mest-i nazım
    bana sensiz cihanda can ne lazım
    benim sensin felekde çaresazım
    bana sensiz cihanda can ne lazım

    sezadır matemim tutsa felekler
    bana insan değil ağlar melekler
    hevaya gitti hep bunca emekler
    bana sensiz cihanda can ne lazım
  4. adnan menderes'in en sevdiği şarkı.

    "şarkının derin manasını idraki içinde mazi perde perde sanki açılıyor ve her şey önüme seriliyordu. evet menderes'in en sevdiği şarkı bu idi. ne garip , sanki merhumun kader çizgisinin hülasası bu şarkının içinde!"

    (av. orhan cemal fersoy-adnan menderes ve fatin rüştü zorlu'nun avukatı)
  5. her ne kadar nostaljik, masum, uhrevi ve bi yanıyla bize o eski bayramları, sevgileri, dostlukları, nasıl desek vefa, edep, haya gibi kavramları hatırlatan samimi bi dilek gibi görünse de, günümüzdeki postmodern versiyonuyla bambaşka noktaları işaret eden bi günah açacağı, kışkırtıcı bi etek altı traşı, daha doğru bi ifadeyle söylecek olursak yemek kitabı arasına saklanan seks romanı çığırtkanlığı.

    kaşıktan jokej pozisyonuna geçerken ara name olarak dinlediğim bi müzik. partnerimle birebir uyum sağladığımızdan postalar arasındaki evreleri traditonal bi havada geçeriz. bu tahrik düzeyimizi artırır, ezginin ve melodinin verdiği iç huzur, manevi duygular, dinginlik, ikimizin de tekrardan şeytani havaya girmesini, seks, şiddet, ahlaksızlık gibi zıt kavramların böyle bi atmosferde çok daha canlı kalarak uyarılma süremizi uzatmasını "ohhh işte bu. asians. adults. heyy give me five" gibi anlamsız orgazm sesleriyle kutlar, boşaldıkça büyür, büyüdükçe çoğalır, çoğaldıkça terleriz. sonra birbirimizin terlerini göbek deliklerimizde lifle toplayarak yalarız. timur selçuk da dinleriz bazen.
  6. makam : rast
    usul : curcuna
    müzik : hacı faik bey

    nihansın dideden ey mest-i nazım
    bana sensiz cihanda can ne lazım
    benim sensin felekde çaresazım
    bana sensiz cihanda can ne lazım

    sezadır matemim tutsa felekler
    bana insan değil ağlar melekler
    hevaya gitti hep bunca emekler
    bana sensiz cihanda can ne lazım
  7. giden sevgilinin değil yitirilen bir evladın ardından yazılmış.

    sezadır matemim tutsa felekler
    bana insan değil ağlar melekler

    abidik gubidik bir düzenlemeyle, pabucumun solistlerinden değil de ehil bir icracıdan denk gelir de dinlerseniz fena sarsıyor.