1. dandik olsa bile çocukların hiçbir zaman hayır diyemeyeceği oyuncaklardır. 3 hareketle uçak, ayı gibi hallere dönüşürken dandikliğini , yere düşüp kırıldıktan sonra anlayabiliriz. ne kadar sağlam bir oyuncak beklenir o yumurtadan bilinmez ama, çocukları kandırmayalım efendim!

    (bkz: yaraya tuz basmak)

    ukteci:(bkz: kedidillitiremisu)
  2. uzun zamanlar birktirtiğim, fakat yenilenmesiyle iyice dandikleşince daha fazla dayanamayıp bir sepete doldurduğum oyuncaklar.
  3. çocukken oyuncağı için yerdim kinder surprise'i, şimdiyse çikolatası için yiyip oyuncağını çöpe atıyorum. o oyuncaklar ki, oldukça dandiklerdi evet. ama çocukken nasıl sevinirdik babalarımıza yaptırırken onları yahu.
  4. büyüdükçe dandikleşir onlar. çocukken hep eğlencelidir de, her yıl biraz daha bayar sanki, mantıksız aptal gelir. benjamin button hesabı kısa bir geri dönüş olur çocukluğa belli bir yaşta ki bu her insan için değişir, kimi için lise, kimi için üniversite kimi içinse torun torba sahip olunan vake tekabül eder. tekrar bi sevimlileşir, güzelleşir eğlenceli olur bu oyuncaklar.
    ama her insan için o dandik oyuncaklar bir dönem hiç de dandik değildir.
  5. kesinlikle puzzlelardır..şahsen beni çok hayalkırıklığına uğratıyolar..kinder sürpriz oyuncakları içimde gizli kalmış mühendisi (!) ortaya çıkarıyo,üç beş parçadan da oluşsa yüksek mühendislik gerektiren br proje edasıyla birleştirmekten büyük haz duymaktayım..hal böyleyken çikolatasını büyük bir iştahla tükettiğim kinder sürprizimin güç bela oyuncak yumurtasını açıp puzzle parçalarıyla karşılaşınca cidden üzülüyorum ben yaa..tamam puzzle da eğlenceli bi şey ama 20 parçalık puzzle ben napayım,puzzle istesem gider alırım 500 bilemedin 1000 parçalık olanından,bi anlamı olur dimi ama..kinder sürpriz alıyosam oyuncak istiyorum demektir..kıssadan hisse burdan yetkililere sesleniyorum, kinder sürprizden puzzle çıkmasın,hep oyuncak çıksın hep oyuncak çıksın..
  6. avrupa'da bazılarının ciddi ciddi koleksiyonunu yaptığı, sırf bunların satıldığı fuarların ve pazarların olduğu, bazı nadir parçalarının da birkaç bin euro'ya satıldığı oyuncaklardır.