merhaba! itü sözlük, içeriği dünyanın değişik noktalarında bulunan yazarlarca oluşturulan bir interaktif sözlüktür. daha fazla bilgi alabilir, üye olarak içeriğin genişlemesine katkıda bulunabilirsiniz.
  1. 3

biletix

  1. bu başlıkta
  2. bakın dur
  3. sırala
  1. dünyanın en salak internet şubesine sahip yasal karaborsa şirketi.

    dünyanın her yerinde bankalar ve ürün satan şirketler, müşterileri internetten alışveriş yapsın, kendilerini şube kirası, işletmesi ve elemanlar gibi masraflardan kurtarsın diye taklalar atar, indirimler yapar, avantajlar sunarlar.

    ama biletix ne yapar? çağrı merkezi ve internet şubesinden yapılan alışverişlerde hizmet bedeline ek olarak işlem bedeli alır.

    evet bugün bunu gördüm ben. tarihe altın harflerle yazılmasını da istiyorum biletix denen şaka gibi şirketin adının.

    güncel olaraktan, istanbul film festivali biletlerini de kendileri satmakta, ancak şubede çalışanla,r uzayan kuyruklar ve bu sebeple sinirlenen müşteriler sebebiyle intihara meyilli hale gelmektedir. ama bletix der ki, "gidin şubeden alın bileti ne haliniz varsa görün orda". sorarım kendilerine ayrıca, edilmemiş hizmetin bedeli mi olur böylece?
    5 liralık festival biletine 10 lira istendiğini görünce çıldırmış, biletixe kafa atmak isteyen bir yazarım ben , evet benim o.
  2. an itibariyle server'ının fb şampiyonluk maçı bilet satışları nedeniyle can çekiştiğini söyleyebiliriz.
  3. çağrı merkezinden bilet almayı bir kez denemiş ve bir daha almamaya yemin etmiş durumdayım. bir kere bir bilet satışı telefonda 23 dakika sürer mi? telefonda hiç de ne yaptığını bilen bir kişi güveni vermediği için arkadaşlar, sonrasında ben bir girip şu kredi kartımı kontrol edeyim demem ile gördüm ki bir biletin parası kartımda 2 defa çekilmiş. hadi tekrar ararsın. uzaydan dün gelmiş abi ile bir 28 dakika da çift ödeme için konuşursun. sanırım bu çok doğal ki hiç özür bile dilemediler. ne zaman geri ödersiniz paramı diyorum bilmem 7 gün herhalde diyor uzaylı abi!! ben şimdi her bilete 13 ytl hizmet bedeli bunun için mi ödüyorum yani??

    kahretsin diyor ve bu tekele son verecek hizmeti ön plana çıkartıp hayatı kolaylaştıracak bir başka firmayı 4 gözle bekliyorum!

    hani başka yerden de alınmıyor ki konser vs biletleri. tam anlamıyla tekel oldu bu iş. ve de "alırsan al almazsan alma" mantığı ile işletiliyor.

    beni de şimdi bir başka endişe aldı. paramı iade edeceklerine 2 kere çekmeyi az bulup bir 2 kere daha çekerler mi acaba??bi gidip bakayım ben yine en iyisi..
  4. web sitesinde biletler çıkmadan önce "yakında" daha sonra da "tükendi" ibaresini bulunduran bilet satış organizasyonu.bu kadar ile sınırlı kalsa iyi, 08 aralık 2007 fenerbahçe galatasaray maçı için deplasman tarafına biletlerin 6 aralık günü saat 11.00'da tüm biletix gişelerinde satışa çıkarılacağı galatasaray ve fenerbahçe resmi sitelerinde duyurulur.sabah kalkılır,sıraya girilir ve beklenir.saat 10.20 civarı mekan açılır ve sahibi yok böyle birşey kardeşim bize haber gelmedi burdan satış yapılmayacak der ve hal böyle olunca hele bir arayalım çağrı merkezini deriz ve ararız.cevap mükemmeldir."e bilemiyoruz ki henüz bir haber gelmedi.."daha sonra biletler saat 12.00'de satışa çıkar ve sadece 4 gişede satılır.
    sormazlar mı adama be kardeşim kendinden haberin yoksa ne sikime bu işe giriştin diye?çağrı merkezini ne sikime kurdun o halde?hizmet bedeli olarak 4.50 ytl çok değil mi?oralardan vurursa gol olur mu?
  5. yoğunluğu yüksek bilet satışlarında her türlü sıçan, insanları verem eden ve biletlerin karaborsaya düşmesini istiyormuş gibi tetikleyen bilet satma şirketi. dikkat edin bilet organizasyon şirketi demiyorum... çünkü organize etmeyi de bilmiyorlar, günde 10 bilet satılan aktivitelerin organizasyon işini ben de evden yaparım zaten, hemi de tek bilgisayarla hallederim bu işi. veririm mail adresini, bilet isteyenler gerekli bilgileri mail olarak atarlar ben de kağıda not alırım, bilet keserim. üstüne bir de bonus olsun; karaborsa da yapmam... vallaha...
  1. 3