1. lise yıllarında sık sık yapmış olduğum eylem, derste can sıkıntısına bire bir, hele bir de en yakın arkadaşınızla ayrı sınıflardaysanız dadından yinmezz...
  2. merhaba arkadaş.vakit gibi bir gazete varken kimse bu ülkede demokrasi yoktur diyemez. ben namazı vaktinde kılamıyorum ama iyi bir insan olduğumu düşünüyorum. lütfen bundan böyle bana telefon dahi açmanı istemiyorum.senin hayatına saygı duyuyorum . seninle kurmuş olduğumuz arkadaşlık biçimi bana zarar verdi ve de kendime gelemiyorum. eğer iki arkadaş arasında bir denge varsa güzel olandır.bizim arkadaşlığımızda denge yok ve de eşit değiliz. dengeden kastım, iki insan arasındaki sevginin eşit oranlarda olması ve birbirlerine bağlılıklarının, diğerini rahatsız edecek ölçüde olmamasıdır. çevremizde gördüğümüz arkadaşlıklarda ya da kendi yaşadıklarımızda bu dengenin sağlandığı arkadaşlıkların her zaman daha uzun süreli ve mutlu olduğu gözle görülür bir gerçektir.bundan böyle sadece yazılarını okumak istiyorum.gördüğüm her yerde saygı da kusur etmem,bilseydim bu kadar sevmezdim seni.ama uzak durmam gerekiyor.benim vazgeçilmez arkadaşlarım var.insanın arkasını dönebileceği ve zor zamanında sırtını yaslayabileceği bir arkadaşı olmalı ama bu sen değilsin.yaşadık ve de gördük. gerçek dost :sevilecek biri olmadığın zamanlarda bile seni sever. dayanılmaz olduğun zamanlarda bile sana dayanır. dost denilen; fanatik olur; bütün dünya seni üzdüğünde sana moral verir, güzel haberler aldığında seninle dans eder, ama hepsinden daha çok;" dost matematiksel olur;" sevinci çarpar. üzüntüyü böler. geçmişi çıkarır. yarını toplar. kalbinin derinliklerindeki ihtiyacı sen belirtmeden hesaplar. ve her zaman bütün parçalardan daha büyük olur. işi bitince seni bir tarafa atmaz.şimdi sana kolay gelsin.sahte dostluklara veda ediyorum.hoşçakal
  3. hayatım boyunca sık sık yaptığım,hala da yapmaya devam ettiğim için emin olarak biliyorum ki;telefon,e-posta..vs.hiçbir şeyin yerini tutmayacağı şey.daha samimi olur hepsinden ve muhabbeti baki kılar.
  4. selam arkadaşım.hata bendeki seni bi anda samimi gördüm kendime.içten gülüşüne aldandım.tanışalı bi ay ya olmuştu ya olmamıştı, " dostum" dedin bana hemen.aldandım buna.şuan içimde öyle büyük bi öfke var ki...şu an içimdeki o öfke senin canını öyle bi yakmak istiyo ki,kalbini en derinden kırmak.sana "niye böyle olduk biz" dedirtmek...evet çok öfkeliyim sana karşı.bu yüzden yine sustum.farkettim ki sen benim dostum filan olamazsın.benim bu hayatta beni bırakmıcağından emin olduğum 2 tane dostum var,ama peki ya senin?hiç dostun var mı senin??sahi oldu mu?...olmadı.biliyorum olmadı.biliyorum çünkü yaşadıklarını.

    ben de olmamışım senin dostun filan.çünkü bana dostum diyen biri bana bunu yapmazdı eminim ben.nedensiz yere bana tavır yapıp,herşeyi benim üstüme yıkmazdı.ilk defa yaşadım senle böyle bişeyi.dengesizsin bunu da farkettim..canın istediğinde gayet güzel konuşan,canım cicim yapan...canın istemediğinde sallamayan "dengesiz" bi yapın var senin.ama unutma ki sen,"sensen" ,ben de "benim".yakamazsın canımı.üzemezsin beni.

    oku yazdıklarımı,oku...oku da kalp kırmak ne kadar kolay oluyomuş gör bakalım.ama senin yaptığın gibi marifet aslında kalp kırmakta değil,kalp kırmadan konuşmakta.hala anlayamamışsın bunu ne yazık ki...şuan karşımda olsan ağzını açıp tek kelime etmene bile izin vermezdim.sabırlıyımdır oysa ki...susarım,susarım,susarım.dördüncüde öyle bi patlarım ki yüzüne,benim olduğuma inanamazsın!maalesef ki sen bunların hepsinde bi olayda yaşattın bana.bu yüzden sabır isteme benden...

    başkaları gibi koşmam peşinden senin.dedim ya,koşmam gereken insanlar var ama sen bunların arasında değilsin.çünkü senin gibi yüzlerce var etrafımda...

    rahatladım mı?eh biraz olsun evet diyelim...

    ha bişey daha: ne öğrettin bana bilio musun?bi insana dostum kelimesini kolay kolay yerleştiremeyeceğimi...
    hoşçakal "dost" görünen kişi...
  5. arkadaşım,

    arkadaşların telefonundan kötü adamları arayıp küfür etmek çok kötü bir şeydir. çünkü sen telefonu kapattıktan sonra o kötü adamların elinde çok haneli bir numara bırakmış olursun. arkadaşını arayıp bulabilirler. çılgın dakikalar yaşanabilir.

    sonra mesela, koca bir yaz boyu memleketinde olmak, hiç dönmemek de kötü bir şeydir. buna hazırlanırken, mutluluğu kalan arkadaşa hissettirmek de... buna karar veremedim ya, neyse.

    sabahlara kadar kızlardan ve otomobillerden bahsetmek zevkli görünebilir. ancak sevgili arkadaşım, iki konuda da istediklerimize sahip olamayacağımızı bildiğimize göre çok konuşmak da kötü bir şeydir. kızlarla otomobilleri aynı cümle içerisinde kullanmak da kötüdür ha.

    zübeyde hanım caddesi'nde tuzlu beyaz çekirdeklerden karın doyurmak da çok zevklidir fakat gelene geçene yüksek sesle yorum yapıp, arkadaşı parmakla göstermek... sen karar ver.

    ''çocuksun sen'', cidden çocuksun da... büyüdüğünü göremeyecek olmam iyi mi kötü mü, ona karar veremedim.
  6. kardeşim biliyorsun geçenler de büyük bir para kaybettik ama bizim için problem değildi. biz birbirimiz için kardeştik para için değil. işte yazıyorum senaryoyu bak beceremez diyordun. tamam sen haklısın ben pek beceremiyorum . bence senden de oyuncu olmaz. işte böyle böyle çekecez hikayemizi filme.
  7. hey coni;

    naber öncelikle?eskiden ne güzel mektuplaşırdık seninle aynı sınıfta olmamıza rağmen.demiştim sana bi mektubumda,uzaklara gitsek de adresine atarım mektubu yapmadık onu şimdi,bekliyorum ama he en kısa zamanda cevabımı isterim.
    asıl konuya gelelim bu sene çok ayrı kaldık seninle,başka bi şehre gittin.yeni insanlarla tanıştın,yeni bi "ben" buldun belki kendine kıskanmadım değil onu hani.ama aramıza mesafeler girmiş hem senin orda bi hayatın var tabi ki de yeni arkadaşlıklar kuracaksın normal.
    sana uzaktan uzağa gıcık olmadım da değil bazen.hoşlandığım cocuk konusunda bana destek olmadın,haklı bulmadın beni yanlış buldun.ama zaten tam olarak söylememiştim de sana.zaten bi baktım hoşlanmıyomuşum da sallamaman yersiz diilmiş.yine de o zamanlar sana gıcık olduğum gerçeğini değiştirmiyo bu.

    şimdi bakıyorum da yeni bi aşk yaşamak üzeresin sen,söyledin bugün anlattın bana nasıl mutlu oldum tahmin edemezsin.orda,benim yanımda olmadığın şehirde seni sevecek biri olması düşüncesi beni çok mutlu etti.inşallah aradığımız aşk gibi sarılır sana kocaman kollarıyla sarar sarmalar seni.onunla dertleşirsin.yurda bırakır seni.en güzel günlerini yaşarsın onunla istiyorum bunu.

    naparsan yap,yaptıklarınla ilgili pişman etmicem seni.istediğin her şeyi yap ama sonra üzülme.üzülürsen de yanındayım senin.bunu da unutma.

    şimdilik diyeceklerim bu kadar özledim bi de seni uzun uzun sohbet etmeyi özledim.telefonla olmuyo hakkaten yetmiyo yani.kısa zamanda size kalmaya gelicem annene selam öpüyorum.
  8. sana daha önce de yazmıştım arkadaşım.bitirdin bizi bitirdin
    hissediyorum bunu gıcıksın bana niye ama ?
    neler neler oluyor hayatımda hiçbirini anlatasım gelmiyo sana!