belki ilginizi çeker
  1. · angry german kid
  2. · 1 nisan da evlenme teklifi etmek
  3. · en beğenilen yazar nickleri
  4. · atatürk milliyetçiliği
  5. · southpark sessizliği
  6. · yazar nicklerinden meslek tahminleri
  7. · cynical
  8. · dengesiz
  9. · aynen devam hacı
  10. · sözlükte küfüre son kampanyası
gündem
  1. · sözlük yazarlarının hayalleri
  2. · boylumlama
  3. · günün tek şarkılık özeti
  4. · sanal seks yaparken hamile kalmak
  5. · aşkın yedi seviyesi
  6. · 100 opera
  7. · allahın belası piç şerefsiz altıncı nesil yazarlar
  8. · drag the waters
  9. · 31 çekmek

aklidengegorecelibikavramdir  

 sayfa  / 3
  1. altıncı nesil yazar. nicki çok haklı.
    (sezerciğin eşeğini satın almaya çalışan çocuk, 18.01.2009 21:06)
  2. dürüst biri (bence)
    yazılarının belli bir karakteristiği var, çizgisi var da diyebiliriz ve yazdıklarının üslup yönünden birbirinin sıkıcı tekrarı olmamasını da yazım dinamiklerinin güçlülüğüne bağlıyorum

    ama bence daha da önemlisi fikir ve düşünce bazında beyin dinamikleri, daha da nokta atışı yapmak gerekirse; olaya duruma ya da olguya; fikir ve düşünce çekirdeğinden aykırı düşmeden geniş bir bakış açısıyla bakabilmesi (umarım yanılmıyorumdur ama hiç sanmıyorum)

    yazıları; 'evet ben onun elinden çıktım' dedikten sonra 'ama her kovanın su alabileceği bir göl kadar da stabilim diyor'

    görecelilik konusu bence ciddi bir paradoks ; görece göreceli bir kavramdır
    (girinin noktası, 19.01.2009 21:40)
  3. sözlüğün güçlü kalemlerinden olacağı görülen altıncı nesil yazar. yazılarını umumiyetle beğenmekle birlikte daha ziyade tartışma ve fikrini aktarma adabını beğeniyorum. çaylak olmamasını ve uçurulmamasını umduğum yazarlardan.
    (salieri ve çiğnenen onuru, 25.02.2009 12:14)
  4. sanırım iyi bir yazar, üslubu falan sağlam, pek fazla inceleyemediğim için sanırım dedim, incelediğim kadarıyla iyi bir yazar. e madem "incelediğim kadarıyla iyi bir yazar" diye "sanırım"ı açıklayacaktım o zaman neden başta "sanırım iyi bir yazar" dedim? işte konu da bu, kendisi böyle abukluklar yapmadığı için iyi bir yazardır, en azından benden iyiymiş, bugün burda bunu gördük*
    (yaşlı çocuk, 27.02.2009 16:15 ~ 16:16)
  5. nickiyle iyi bir intiba bırakamamış bir yazar bende maalesef. bende bardırlayn var, bende panik atak var diyen kızıl saçlı mor hırkalı, cakobs içen, kedi seven kızlardan biri çıkmasın da.

    edit: ama yazıları güzel.
    (mihman, 02.03.2009 12:06 ~ 12:08)
  6. uzun süredir takip ettiğim ve çoğu kez ayakta alkışladığım yazıları/tespitleri olan yazar.

    ahanda bi tanesi;

    "aynı sorunları fransızlar da yaşadı almanlar da, ama bunun üstesinden gelmesini bildiler. bizden çok daha ağır bedeller ödeyerek üstesinden gelmeyi bildiler. ki yine kemalizmin hanesine bir artı geliyor bu durumda. türkiye cumhuriyeti devlet ideolojisi saldırgan değildir. sadece kendini yenileyememiştir. inönü ve demokrat parti dönemlerinde yaratılan atatürkçülük miti bunun başlıca sebebidir."


    nasıl desem; onmilyonyüzotuzaltı tebrik daha..
    (sinirliyim ezelden, 17.03.2009 22:52 ~ 18.11.2009 20:28)
  7. ilgiyle takip ettiğim yazar.

    (bkz: aynen devam hacı)
    (albastropos, 25.03.2009 22:23 ~ 22:24)
  8. (bkz: eline sağlık)
    (zahidem gurbanımov, 26.03.2009 01:34)
  9. derdini, fikirlerini ve acılarını paylaşırken kullandığı küfür kombinasyonlarına ve bittabi hakaret kabiliyetine hayran kaldım.
    sonra oturdum alevi-sunni ayrımına, o kadim tefrikaya yaptığı katkılara ağladım...

    bir de keşke anlayabilseydim muhsin yazıcıoğlu'nun maraş katliamında parmağı olduğuna nasıl kani olduğunu...
    (acibadem, 26.03.2009 01:50)
  10. son dönem sözlükte dikkatle tüm girilerini takip ettiğim yazar kişisi.
    akıcı,sağlam bir üslubu var.yazdığı konuya hakim olduğuna inanmadan yazmıyor.
    fikirlerini net,anlaşılır,sade -ama bayağı bir sadeliğe kaçmadan- ifade ediyor.
    öfkelendiği anlarda bile kontrolünü yitirmiyor.öfkesinin sebeplerini dayanaklarıyla ifade ederken de üslubunu hakeratamiz şekillere büründürmüyor.
    hülasa;keyifle okuyor,takip ediyorum kendisini..
    (normalşartlaraltındaveodasıcaklığında, 27.03.2009 22:24)
  11. koskoca itüsözlük'te yazdıklarıyla kafatasının içindekileri topyekün kendime en yakın bulduğum yazar.
    (albastropos, 02.04.2009 19:17)
  12. yardımını esirgemeyen, yanlış olanı düzelten, gözümü yaşartan yazar.
    (triangle, 07.04.2009 18:29)
  13. bazı zamanlarda sözlükte görmek istemediğim insandır, zira kendisini görünce veya yazdıklarından alımladıkça için burkulmaktadır... çünkü yüreği konusunda ortaya konulacak çok fazla şey vardır. ama ben yokken yazsındır, zira o yazdıkça favorilemek zorunda kalıp, bir de üstüne çokça düşünmek kalıyor hesabıma, bu da yoruyor... bana da yazıktır...
    aynı zamanda sanatçıdır, belki de bu bile alımlama esnasını zorlaştırmakta ve algıyı yormaktadır, yuh olsun ona; kral adamdır.
    (elpinoras, 12.04.2009 03:17)
  14. kibirin ağzımıza sıçmasından dem vurması, gözlerimi yaşartmış yazar. oysa kibir paçalarından akıyor. ya da kibirliyi oynuyor kestiremiyorum. hakaret ederek büyük görünmek tarzının parçası olmuş. kanan kanıyordur elbet ama büyük adammış gibi davranmakla büyük adam olunmuyor.
    (bukalemun, 27.04.2009 21:29 ~ 06.05.2009 21:51)
  15. nedir bu hezeyan anlamış değilim. anladık hoş yazıyorsun, iyi yazıyorsun da hakikaten bu dev aynası tutkun seni bitiriyor. savunma mekanizmamızı da hazırlamışız. rumuz altına saldıran rererödür. saldırıyı tarz haline getirmek serbest, rumuz altına saldırınca tükaka. gerçekten mantık dolu. bu konuda referansın gene yazarın kendi girisi olması da mütevazi kimliği açısından şaşırtıcı(!). ah be güzel kardeşim binlerce başlığın içinde sen kimsin ki senin rumuz altına yazmakla dikkatler çekilsin. anca senin dikkatini çekiyoruz, amaç da o zaten.

    tespit tek girilik bir tespit değil oldukça fazla sayıda giriden elde edilmiş izlenimdir. bunu en iyi bilen yazardır kendisi.bu da tanım.

    ekleme:özelden ettiğimiz iki kelamın tespitime etki düzeyi oldukça sınırlıdır. yoktur demiyorum çünkü tavır hep aynı tavır. görüş farklıysa tarzı belli. en iyi savunma saldırıdır. yazabildiğin herşeyi yaz. utandırmaktan kastın ucuz aşağılama kelimeleri değilse tabi.

    ekleme2: utandırmakla tehdit ederken birden girilerini silmiş meydanı bırakarak tevazu(!) göstermiş. eksik olmasın. birisi hakkında rahatsızlık duyduğumuz bir husus varsa dile getireceğimiz yer rumuz altıdır elbet. ben atarım tutarım siz de yalayıp yutup beklentisi içinde olmasın kimse. itham mı, hakikat mi? cevap yazarın birçok girisinde mevcut.

    ekleme3: yazarın ısrarlı isteği üzerine can verilen giri.aynı başlık altındaki bir önceki girimden anafikir olarak farklı birşey içermediğinden, cevap olarak yapılmış eklemelerin muhatabı olan girilerin silinmiş olmasından dolayı tarafımdan silinmişti. iddiaya göre ayar üzerine silinmiş.
    sen en akıllısın, en kültürlüsün, en bilgilisin...bunlara alışmıştık, ama gözünü seveyim haysiyetten bahsetme, o kadar da değil.
    (bukalemun, 27.04.2009 22:08 ~ 26.05.2009 20:25)
  16. devrimcilerle pkk'lıları bir sanan, diğer yandan da devrimcilere mal diyen zihniyetin nickaltında karalamaya çalıştığı yazar.

    yarın öbür gün tartışmalar unutulacak ve kalan sadece bu yazar arkadaşımızın nick altındaki tartışmalar olacak. insanlara saçma gelecek ve yazar arkadaşımız da yanlış tanınacak. bu bağlamda bakılırsa trollerin amacına ulaştığı söylenebilir. adam gibi yazan bir yazarı saçma tartışmalara nickaltında çektikleri görülüyor. oysa yazarın burada tek amacı savunma hakkını kullanabilmek. karalamalara cevap verebilmek...

    şunu anlıyoruz ki dürüst olmak, adam olmak zor iş. illa biri sataşır. atalarımız boşuna dememiş "meyve veren ağaç taşlanır" diye. her zaman derim: "insan doğmak değil ama insan olmak zor iş" diye. bu açıdan "aklidengegorecelibirkavramdır" adlı yazarı insan olabilme konusunda takdir ediyorum. haksızlıklara karşı olan yılmaz tavrı takdire şayan. lakin bir diğer yandan da üzülmemek mümkün değil. böylesine kaliteli bir insanın karalanması, saçma tartışmalara sokulması üzücü. bu açıdan cevap vermesine içerliyorum da.

    sanırım bu durum dünyanın her yerinde aynı. aklı, mantığı, rasyonalist şekilde içselleştirerek özümsemiş herkes bir şekilde faşistçe tepkilere maruz kalıyor. jeanne d arc'ından tutun da che'sine kadar, deniz gezmiş'inden uğur mumcu'suna kadar bütün aydınlıkçı, rasyonalist kimseler bir şekilde tepkilere maruz kaldılar. el uzanınca öldüler, kalem uzanınca karalandılar... bu değişmeyecek sanırım. ama gerçek de hiç değişmeyecek...

    unutma ki fikirler kurşun geçirmezdir.
    (albastropos, 27.04.2009 22:37)
  17. ne zaman ki "hımm çok mantıklı bir giri kim yazmış bunu acaba?" ya da "içinden geçenleri yazıyor biri kim acaba?"diyorum ve kullanıcı adına bakıyorum, altından bu yazar çıkıyor.
    bugün yine oldu bu yeter artık, nick altına giriyorum . diğer nick altı girilerine baktığımda gördüm ki; birileri tarafından yıpratılmaya çalışıyor.gerçekten bu çok üzücü.
    "doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar." sözünü kanıtlayan yazar. tabi birde kolay kolay tezlerini de çürütülemiyor, bu faktör de etkili olabilir.

    şimdi kankası filan sanacaksınız. öyle bir samimiyetim de yok. ancak böyle insanları kötüleyip sindirerek bir yere varamayız. yazara "tu kaka" deyince doğru girileri yanlış olmuyor malesef...

    (nickealdanma, 11.05.2009 16:54 ~ 16:54)
  18. yazın gelmesinden mütevellit gündüz çalışıp gece gezmelerinden yorulmuş olmama rağmen gün içerisinde mutlaka vakit yaratıp, kahvem ve sigaram eşliğinde muazzam bir keyifle okuduğum yazardır.

    sivri uçlu, kıymetli bir kalem o bence.

    unutmadan; tarafıma tavsiyesini dinliyor ve şiddetle herkese öneriyorum.

    “huzur hakikaten mucizevî bir şey.”
    (bru, 11.06.2009 23:40)
  19. samimi yazardır. bir çoğumuzun giri yazarken içinden geçen sövüntüleri, küfürleri samimiyetle klavyesinden akıtmaktadır. bu yüzden sempati oluştururken antipati de oluşuyor. fazla samimiyet iyi değildir lakin.

    bir de, seslenmek istediğim yazardır. yerin başlık altında tartışmak değildir kanımca. başlık altı tartışmaları yerine güncel konulardaki yorumları okumak isterük. zaman değerli bir olgudur...
    (zikandal, 17.07.2009 11:39)
  20. yazdığı düşüncelerin içeriği, üslubu ve bu sırada kullandığı terminoloji ile dikkatimi çekmiş gayet zevkle takip ettiğim başarılı yazar.
    (sammythesalmon, 24.08.2009 16:29)
  21. kıçıyla düşünmeyi adet edinmiş bolca yazarı barındıran bir ortamda beyniyle düşünebilen ender yazarlardandır.
    (mokaryus, 28.09.2009 03:03)
  22. yazdığı metinlerden sonra o konu başlığı hakkında yazan diğer copy paste yazarları derin bir sessizliğe gömen( içlerinden muhakkak hassiktir çekiyorlardır) ve takip ettiğim kadarıyla da hak edene gerektiği ayarı gereken "kelimeler" ile veren sözlük te şu ana kadar okuduğum ve okumaktan zevk aldığım en iyi yazarlarından biri.

    o sessizlik : (bkz: southpark sessizliği)
    (pink floyd floyd yaylalar, 28.09.2009 03:27 ~ 03:29)
  23. ne zamandır yazacağım, bugüne kısmetmiş. şahane şeyleri berbat bir üslupla yazıyor. şahane şeylerin şahaneliği de tartışılır elbette, ama üslup konusunda 1920'lerin meclis ekolarını örnek alıyor olması çok garip. bir gün coşup "memleketi baştanbaşa ateşe vermek için olanca vüs u gayretiyle çalışan haysiyetsizlerden olmayın!" dese de ortam şenlense. sırf bu potansiyeli taşımasından ötürü ilgi çekici bir yazar benim için.
    (vandal mimar, 12.10.2009 01:49 ~ 21:14)
  24. çivit.
    (mahmur beste, 14.10.2009 09:47)
  25. nedendir bilinmez, tahminimce haşin tarzından dolayı an itibariyle çaylak edilmiş olarak gözüken 6. nesil yazar.
    (rezildans, 15.10.2009 00:20)
 sayfa  / 3

künye  ·  iletişim / şikayet / reklam  ·  sıkça sorulan sorular  ·  itü sözlük görseller  ·  itü sözlük extra  ·  itü sözlük mobil