Ana Sayfa
sırala: yeniden eskiye göre · son verilen yanıta göre
yarın mat. sınavım var. ilk vizem 05, finale girsem alacağım not 10 u geçmicek. bu yüzden final sınavı için rapor alıp finale girmemeyi ve bu dersin kümülatife eklenmemesini umut ediyorum.

ilk sorum varmıdır böyle bişey? ( dokuz eylül )

bir diğer sorum raporu illa üniversite hastanesinden veya devlet hastanesinden mi almak lazım. sağlık ocağı olmuyo mu?

bir de. bütün bunların olabilitesi uygunsa bi akıl verin hele ne desem, nasıl etsem de rapor alsam. nasıl yapsam?

olay ciddi. cevaplarınızında o denli ciddi olmasını bekliyorum.
çok uygunsuz bir durum, hiç böyle cinlikler düşünmezdim ( arkadaş sağolsun) ama mecburum. şimdiden teşekkürler.
apndxxxfreephotos Bizim köyde rapor işi finale etki etmiyor.
yani sebebi ne olursa olsun finale girmezsen, 0 alırsın rapor falan işlemiyo. sizin orda nasıl olur bilmem; ama vizedeki gibi kolay olmaz bence; heyet raporu falan ister.
may the force be with you yavrucuğum yönetmeliği okudum şimdi. final sınavı için ayrı bi durum belirtilmemiş. mazeretli ( bu mazeretler belirtilmiş) olursa kümülatife eklenmiyomuş o ders.
okudum da işte. hani belki bizzat denemiş, test etmiş olan bi insan evladı vardır diye sormuştum.
herşeyibırak rapor alıp girmezsen, hoca mutlaka telafi sınavı yapmak zorunda. yani eninde sonunda o sıava girceksn. notlarına eklenmemei için çoktan dersi bırakman gerekirdi. ve genelde okvllar birtek devlet hastanesi raporunu kabul ediyor. sağlık ocağı yada özel hastane fln kabul olmuyor.
sonbahar vurgunu kümülatif ne? bütünleme mi?
trink bizde rapor alsan da elinde sonunda iyileşince vs sınav yapıyorlardı. başka okullarda nasıldır bilmiyorum.
karıncayiyen eğerkesin kalacağını düşünüyorsan, kopya çek.
kaybedecek bişeyin yok ne de olsa.
münazır bizim okulda (gazi) finalin telafisi yok. giremediysen bitiyo.

gene bizim okulda devlet hastanesinden sanırım heyet raporu gibi bir rapor alamadıysan vize mazerete de girilemiyor.
coban o rapor isi zor, kurul murul bi olayları var, oyle lisedeki gibi üsye yazdırıp 3 gun alamıosun unide.

ben calıs derim final cok onemlidir, yardırırsan neden gecmeyesin.
brain damage kopya falan çekme durduk yerde başını belaya sokma, finale girmezsen mazeretli olarak, telafi sınavlarına girmen gerek yani her türlü o sınava gireceksin er ya da geç.
anladım bozukluğu uygulama nedir ne değildir, bilemem; ama mazeret soruyorsanız ishali öneririm. solunum yolu enfeksiyonu falan yalan olur. enterit daha kabul edilebilir bir şey. ah bir de cümle kurabilsem, ne güzel anlatabilecekmişim; ama hayırlısı olsun.
cornelius sağlam bir rapor göstermediğin sürece -tercihen acil raporu- kurul kabul etmez, kabul etmezse de finalin sıfır olarak görünür. rapor kabul edilirse de telafi sınavı olur finaller sonrasında, belki orada kurtarırsın.
itü sözlük duyurular, itü sözlük yazarlarının duyurularını yayınlayabildikleri bir platformdur. sakıncalı bir içeriğe rastladığınızda iletişim bölümünden itü sözlük ekibi ile irtibata geçiniz.