Ana Sayfa
sırala: yeniden eskiye göre · son verilen yanıta göre
muhtardan aldığım belgeyi, ilçemdeki nüfus müdürlüğüne götürücem yarın sabahtan. son fiyat nedir? kaça olur? bir bilen varsa teşkürlerim onundur.
ike kaç sene öncesinde tabelada yazan şey yanlış hatırlamıyorsan 60 liraydı. yanlışım olabilir.
mayko da piçko çok yaa :(( daa pasaportu var, vizesi var. sevinemedim pek ama eyvalla :)
ike di mi ya. boşver gitme bi yere. otur protesto et :)
mayko da piçko mecburum bilemezsin :)
night watcher ben kaybettim sonra parasını ödemedim. cezaya kaldı 2 sene. sonra bir sordurayım dedim. silinmiş :)

nasıl? ben de bilmiyorum.
ike özel değilse eğer mecburiyet neden öğrenebilir miyim?
mayko da piçko anlatayım. midilliye gidicez. 4 kişiyiz, ailelerimiz midilli'de doğmuş. biz ise daha adım atmamışız. üçüyle lisede bi sn ayrılmazken, üniversite gelince ayrı ayrı illere dağıldık. şimdi üniversite bitti bitecek, sonra iş güç derken bir araya gelemicez. sonra böyle tatil ayarladık, alıcaz tulumları, midilli atina italya gezicez iki hafta. arkadaşların ikisi yeşil pasaportlu, onlar rahat da benim ise kimliğim bile yok :) unutulmaz bi tatil olacak diye, neyse masrafı karşılıcam, o yüzden mecburum :)
regulate 5tl civarı bir şey.
ike beni ne ilgilendirir gerçi ya :) çözüm odaklı yaklaşımı gereksiz yerde kullandım. sormadım farz et.
mayko da piçko 5 tl mi? 60'tan 5'e düşmesi sevindirici :)) ama inandırıcı gelmedi. bi 40 lirayı gözden çıkarmıştım
lady macbeth geçen yıl bana 50 liraya mal oldu, bu yıl 60 olmuş olabilir.
illil eğer ki çalındığı gün içinde polise ifadeni verirsen 5 liraya falan geliyor.
aksi durumda 60 lira, yakın zamanda çaldırdım, prosedür böyle.
illil bi de kaybettim deme sakın, çalındı de.
ike hmmm. ne denir .. tadını çıkar :)
illil bu arada o kadar çaldırdım falan dedim de kaça yaptırdım? ben 5 liraya çıkardım, o gün içinde gidip ifademi vermiştim çünkü.
trolland president kimlik yenilemek 5 lira.kaybedince işler değişebilir.
ayrton senna 5 lira nufus idaresine 15 de gazeteye ilan icin toplam 20 tl
illil gazeteye ilan kalktı, polise verilen ifade kafi, yok öyle bir şey.
ike ifadeyi gidip yarın versen nasıl olur. ya da benim aklımın ermediği bi nokta var burda. bugün çalınmış gibi davransan.
illil olur bence, zaten benim ifademi alan polis de kafasına göre bir şeyler yazmıştı, olayla ilgisi yoktu hani, 1 ay sonra gittim ben nüfusu çıkarmaya, ama çalındığı gün ifade verdiğim göründüğü için ertelesen bile 5 lira alıyorlar.
ya işte denk getir ifadenle çalındığı günü, kafidir.
fani 5 lira olan yenileme. kayıp ve çalıntı 60 lira.
illil yav yeni çaldırdım 5 lira aldılar diyorum, adama zorla 60 mı ödeteceksiniz :D
ağır tahrik Sana 50 gayme olur güzel kardeşim.
mayko da piçko 27 temmuz çarşamba, pangaltıdan elmadağdaki evime dönerken ara sokakta 3 genç tarafından durduruldum. sigaran var mı dediler. 3 dal sigara verdim yakmaları için, 3 dal da kulak arkası ikram ettim. sigara pakedini vermek için elimi cebime attığımda ilkin cüzdanımı çıkardım. gençlerin irice olanı, abi hiç paramız yok deyip para istedi. olmadığını söyledim. ver bakıcaz deyince, gerçekten de içi boş olan cüzdanımı gençlere bırakarıp koşarak kaçtım. gencin eli arkasındaydı, emanete uzandığını düşündüm, korktum ve kurtulmak için cüzdanımı feda ettim.

nası bu ifade, yerler mi?
illil olur olur, güzel olur bu.
ike kayıp olunca 60 lira kesin mi ?
mayko da piçko eyvalla :) bişi sorcam sen teknikforumdaki illil misin?
illil valla karakoldaki polis kayıp olursa 5 lira olmaz diyordu, onun yalancısıyım.
illil evet teknikforumdan. (=
siz kimdiniz?
mayko da piçko zülkarneyn. beni harcıyolar orda :((( :P
illil ahahahaha :D
yav gel sen, dokundurtmam ben kimselere, rahat ol. D:
mayko da piçko okullar başlasın gelirim yine :) çok sağolasın her şey için. görüşmek üzreeee
illil gel dert etme, her düşünceye saygı duyuluyor artık. hadi kolay gelsin.
itü sözlük duyurular, itü sözlük yazarlarının duyurularını yayınlayabildikleri bir platformdur. sakıncalı bir içeriğe rastladığınızda iletişim bölümünden itü sözlük ekibi ile irtibata geçiniz.